22 درصد پیشرفت فیزیکی ساختمان جدید مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران یزد

یزدفردا:  مسئول دفتر فنی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد گفت:ساختمان جدید مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران یزد واقع در بلوار 52 متری امام شهر با زیربنای 1550 متر مربع، 22 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و اسکلت بتنی و اجرای سقف ساختمان آن در حال تکمیل می باشد.

مهندس محمد حسین بهاری جو اظهار داشت: ساختمان قدیم مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران یزد از سال 1362 به اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد واگذار شد و طرح پیشنهاد احداث ساختمان جدید تحت عنوان مصوبات طرح دوم ریاست جمهوری تصویب و 6میلیارد ریال اعتبار برا ی این طرح منظور شد که مقرر گردید  در سالهای 90و91 پرداخت شود.

وی تصریح کرد:این ساختمان دارای 7 کارگاه آموزشی،یک سالن آزمون تئوری،یک سالن آمفی تئاترو فضاهای اداری مورد نیاز مجموعه می باشد که در دو طبقه توسط مشاور طراحی گردیده است و پس از انجام مراحل مناقصه عملیات اجرایی آن از اسفند سال 89 آغاز شده است.

مهندس بهاری جو هدف از احداث این ساختمان جدید را ایجاد فضاهای استاندارد و مناسب جهت آموزشهای فنی و حرفه ای خواهران دانست و خاطرنشان کرد:با توجه به اینکه این مرکز تنها مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران یزد می باشد، اجرای این پروژه اهمیت ویژه ای دارد که امید است با مساعدت مسئولین محترم استانی و تامین کامل اعتبارات این پروژه تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

  مسئول دفتر فنی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد در پایان گفت:بدیهی است با تکمیل ساختمان جدید ،ساختمان قدیمی مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران یزد تخریب و به جای آن محوطه مناسبی جهت استفاده کارآموزان احداث خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا